نتایج کامل راو 9 ژوئن

با ورود استفانی و اچ به سالن شو راو شروع میشه.استفانی میگه امشب تکلیف کمربندهای اول کمپانی مشخص میشه.

تصاویری از توصیه پزشکی برای دوره درمان دنیل پخش میشه.استفانی میگه بابت این که دنیل نمیتونه در مانی این د بنک مسابقه بده متاسفه.اچ میگه استفانی تایتلها رو ازدنیل گرفت و ما در مانی این دبنک برای انها لدر  مچ خواهیم داشت.قبلا دلریو برای این مسابقه برنده شده و من خودم رندی رو هم به جمع کسانی که در لدر مچ خواهند بود اضافه میکنم.تایتلها بالای رینگ اویزان شده.اچ میگه ما در مانی این د بنک قهرمان جدیدی خواهیم داشت.

بعدش تصاویری از ست رولینز در راو قبل پخش میشه و اچ میگه من به ست رولینز باور دارم.اما راجب بقایای د شیلد هم امشب برنامه دارم و امشب رومن و دین مقابل وایتها قرار خواهند گرفت.گمونم در غیاب ست رولینز یافتن نفر سوم برای این مسابقه برای شیلد سخت باشه .ست به روز عمل کردو شیلد امشب بازم نابود خواهد شد.

شیمس در مقابل بد نیوز برت
برت قبل مسابقه میکروفن رومی گیره و برای شیمس رجز خونی می کنه.
مسابقه شروع می شه. شیمس با قدرت برت رو به گوشه هل می ده. برت هم چند کیک و پانچ می زنه. شیمس کلوزلاین و دراپ نی می زنه. برت شورم آرم کلوزلاین و نی و هد بوت می زنه. شیمس 10 ضربه بودران رو می زنه ک هبرت بهش پانچ می زنه. شیمس یه بار دیگه 10 ضربه رو می زنه و یه سوپلکس روی برت اجرا می کنه. هر دو ضربات زیادی رو به هم می زنن که برت می یه بروگ کیک می زنه که شیمس با یه پاور اسلم جوابش رو می ده. شیمس می خاد بروگ کیک بزنه که برت از رینگ خارج می شه. شیمس به تاپ روپ می ره و یه پرش به بیرون رینگ روی برت انجام می ده که برت جاخالی می ده و شیمس به زمین می خوره و صدمه می بینه. برت سریع به رینگ میاد و داور هم شروع به شمارش می کنه که شیمس خودش رو در شماره 9 به رینگ می رسونه. برت با یه ویستلند حمله می کنه که شیمس کیک می زنه. برت البو و وایت نویز و هد بوت می زنه و شروع به زدن پانچ های پی در پی می کنه که داور مانعش می شه و به عقب می کشتش. شیمس هم موقعیت بروگ کیک پیدا می کنه و با زدن بروگ کیک برنده مسابقه می شه.
برنده : شیمس

وایتها در تلوزیون سالن دیده میشند و برای مسابقه امشب مقابل شیلد رجز خوانی میکنند.

لاناو روسف میان و بازم در مورد روسیه فخر فروشی میکنندو مسابقه بعدی شروع میشه.

زک ریدر در مقابل روسو


روسو با قدرت ریدر رو به گوشه هل می ده و چندین کیک بهش می زنه و یه شولدر بلاک روش اجرا می کنه. روسو اون رو بلند می کنه که ریدر شروع به زدن پانچ می کنه و یه ریدرز نی می زنه. ریدر از روی روسو می پره و به سمت دیگه روسو می ره و می خاد حمله کنه که با یه هیوج تراست کیک از طرف روسو مواجه می شه. لانا دستور خورد کردن رو صادر می کنه و روسو هم با زدن اکولید برنده مسابقه می شه.
برنده : روسو

 تبلیغ اجرا پرومو توسط ست رولینز پخش میشه

رایبک و کوتیس اکسل در مقابل گلداست و آر-ترود


گلداست با پارتنر جدیدش به رینگ میاد.کودی رودز هم از بک استیج در حال نگاه کردن مسابقه هست. مسابقه شروع می شه. رایبک چند پانچ به آر-ترود می زنه و با اکسل تگ می کنه. اکسل هم یه دراپ کیک می زنه و با رایبک تگ می کنه و ه ردو با هم یه دابل تیم سوپلکس روی ترود اجرا می کنن. رایبک هد بوتس می زنه. گلداست و اکسل تگ می کنن که گلداست یه کلوزلاین و آپرکات و اتمیک دراپ می زنه. اکسل هم پاور اسلم می زنه. گلداست تویستینگ کراس بادی و سان ست فلیپ می زنه که رایبک یه اسپین باستر به گلداست می زنه و اکسل هم رول آپش می کنه. 
برنده : رایبک و کوتیس اکسل

در پشت صحنه لیلا برای امدن به سالن داره اماده میشه که سامر ری میاد و روی سر رو صورت لیلا شیر میریزه و با هم درگیر میشند که سامر ری موفق تر عمل میکنه و میره.

تری من باند به رینگ میان و میگند اوضاع شیلد بی ریخت شده و چطوره بیان الان کمی با هم اختلاط کنیم.دین و رومن وارد سالن میشند و به محض رسیدن به رینگ با تری من باند درگیر میشند.اسلاتر به طرف ورودی فرار میکنه که رومن همونجا بهش اسپیر میزنه  و به رینگ برمیگرده.شیلد میکروفن به دست میشندو دین میگه ما تسخیر ناپذیر هستیم.ما به عنوان یکی از بهترینهای تاریخ کمپانی ثبت خواهیم شد.اما فعلا یک مشکل کوچک داریم و آن هم ست رولینز هست.او یک خائنه.ما منتظریم تا توضیحاتش رو همچنان بشنویم.(در شت صحنه ست داره از تلوزیون صحنه رو میبینه) اره ما منتظر شنیدم تک تک جملاتش هستیم و بعدش حسابمون رو باهاش صاف میکنیم.رومن رینز میگه ست مرتکب بدترین کاری شد که میتونست انجام بده.کاری غیر قابل بخشش.خیانت به برادر کاری غیر قابل بخشش هست.اما راجب اچ و رندی هم باید بگم روزی که دستم به رندی برسه او تبدیل به زباله کمپانی میشه نه فیس شرکت.بعدشم نوبت اچ هست و با تموم کردن کارش دوره پادشاهی ما شروع  خواهد شد.تم سانگ دشیلد پخش میشه.

 

جیمی و جی اوسو در مقابل فاندانگو و دمین سنداو


فاندانگو یه هامر لاک اجرا می کنه که جیمی هم با یه ساید هدلاک جواب می ده. فاندانگو شولدر بلاک می زنه. جیمی هم اتمیک دراپ و چند پانچ می زنه. سنداو و جی اوسو تگ می کنن که سنداو یه هدلاک اجرا می کنه. جی هم چند ضربه می زنه. جیمی تگ می کنه و یه سوپر کیک می زنه و با زدن سوپر فلای اسپلش موفق به پین کردن سنداو می شه.
برنده : د اوسوز

 خاویر وودز در مقابل بو دالاس


بو دالاس باز هم قبل ازمسابقه میکروفن رو می گیره و سخنرانی می کنه. 
مسابقه شروع می شه و دالاس با یه ویست لاک حمله می کنه و بعد یه ساید هدلاک اجرا می کنه. وودز پانچ می زنه و یه فایرمنز کری تیک اور بهش می زنه. دالاس هم یه البو و نی و شورت آرم کلوزلاین می زنه. وودز هم پانچ و رانینگ فورم آرم می زنه. دالاس هم بات زدن بوداگ کار رو تمام می کنه و برنده مسابقه می شه.
برنده : بو دالاس

 

 هیمن به رینگ میاد وراجب اینکه بابت پیروزی لزنر در رسلمنیا میخواست جشن بگیره و به جای لزنر سزارو رو با خودش اورده میگه.

 سزارو در مقابل راب وندام


وندام یه ساید هد لاک اجرا می کنه و با یه ول کیک سزارو رو به زمین می کوبه و یه دراپ کیک هم بهش می زنه. سزارو هم یه شولدر بلاک و بک بریکر و پانچ می زنه. وندام با یه مانکی فلیپ حمله می کنه و چند پانچ می زنه و با یه دایوینگ تراست کیک سزارو رو به بیرون رینگ پرت می کنه که از همون جا یه مون سالت هم به بیرون رینگ روی سزارو اجرا می کنه.
هردو به رینگ بر می گردن که سزارو یه هدلاک و بعد یه چین لاک اجرا می کنه. وندام هم یه کرسنت کیک می زنه. سزارو فال اوی اسلم و آپرکات می زنه و بعد یه چین لاک هم اجرا می کنه. وندام البو و اسپینینگ تراست کیک می زنه. هردو ضربات زیادی رو بهم می زنن که در نهایت سزارو با زدن نوترالیزر موفق به پین کردن وندام می شه.
برنده : سزارو

پروموی ست رولینر

ست رولینز برای اجرای پرومو به سالن وارد میشه.ست با تم سانگ جدیدی که مخصوص خودش هست به رینگ میاد.او لباس رسمی تنش هست.او به کول میگه ساکت باشه چون میخواد حرف بزنه.

ست میگه کاری که من کردم بهترین حرکت برای بیزینس بود.برای بیزینس خودم.امبروز یک ادم دیوانه هست.رینزم ادم بی ارزشیه.(رینز و دین دارند در پشت صحنه تماشا میکنند)ست میگه انها بدون من چیزی نیستند و من  همه چیز هستم.حالا دلیل کار هفته قبلم رو میگم.انها برادرانم نبودند فقط شریک کاری ام بودند و حالا کنارشون گذاشتم.

همیشه میگفتم به شیلد باور داشته باشید اما منظورم از شیلد فقط خودم بود.حالا اگه دین و رومن حرفی دارند بیان چون منم اماده درگیری هستم.د شیلد میان اما قبل از اغاز درگیری وایتها تم سانگشون پخش میشه و چراغها خاموش میشه.وقتی چراغها روشن میشه راون و هارپر در رینگ با دینو ورمن درگیر میشند و ست رینگ روترک میکنه.بری وایات میاد و به نو چه هاش کمک میکنه.شیلد داره کم میاره که سینا به کمک شیلد میاد و دو گروه از هم سوا میشند.


پیج در مقابل آلیشیا فاکس


آلیشیا و پیج ضرباتی رو بهم می زنن. آلیشیا یه دارپ کیک و چین لاک می زنه و بعد یه نورتن لایتس سوپلکس اجرا می کنه و دوباره چین رو اجرا می کنه. پیج هم چند ضربه می زنه که آلیشیا بهش اسلم می زنه و بهد یه کلوزلاین و بک بریکر هم بهش می زنه. پیج هم یه هد اسیسور و شورت آرم کلوزلاین و دراپ کیک می زنه و با زدن (PTO (Paige’s Tap Out موفق به بردن مسابقه می شه.
برنده : پیج

جک سواگر در مقابل سانتینو مارلا
مارلا پانچ می زنه. سواگر فورم آرم می زنه. مارلا کلوزلاین می زنه. سواگر پانچ و اسلم و شولدر تراست می زنه. مارلا کبراش رو درمیاره تا ضربه بزنه که سواگر بهش اجازه نمی ده و با زدن گات ورنچ پاوربامب موفق به پین کردن مارلا می شه.
برنده : جک سواگر

در پشت صحنه کودی به گلداست میگه یه هم تیمی عالی براش جور میکنه.استفانی و اچ در گوشه ای با  هم حرف میزنندو جریان گرفتن تایتلها ار براین تبلیغ میشه و استفانی هم راجب اینکه به خاطر دخالت سینا در درگیری امشب شیلد وی میتونه هم تیمی شیلد باشه به اچ میگه.اچ میگه مهم نیست چون پایان کار شیلد نزدیکه.ویکی میادو بابت رفتن دنیل و مادوکس میخواد جشن بگیره و جواب مثبت از مدیرا دریافت نمیکنه.

جان سینا -رومن رینزو دین امبروز مقابل وایتها

قبل مسابقه یه درگیری بین طرفین ایجاد میشه و بعدش راون و امبروز کار رو شروع میکنند.اواخر مسابقه رینز تگ میگیره و روی راون یک کلوزلاین سنگین و بعدشم اسپلش اجرا میکنه.تا راون بلند بشه رینز یکی یه ضربه هم به وایات و هارپر میزنه.کمی بعد هارپر تگ میگیره و رومن رینز بهش اسلم میزنه و میره برای کاور که موفق نیست چون روان دخالت میکنه.سینا روی طنابها میره رو روی راون کراس بادی رو اجرا میکنه.اما موفق به  اجرای ای ای نمیشه.راون برای فینیشر سینا رو طرف وایات هل میده اما رومن به وایات سوپر من پانچ میزنه.امبروزم روی طنابها میره و روی هیلها میپره.رومن به رینگ میاد و با اجرای اسپیر روی هارپر موفق به کاور میشه.

برنده:جان سینا-رومن رینز و دین امبرزو

ست رولینز و اچ در بک استیج دارند  این ماجرا رو میبینند.فیسها درون رینگ جشن میگیرند و شو راو تموم میشه.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: نتایج راو 9 ژوئن ,

تاريخ : سه شنبه 20 خرداد 1393 ا 19:3 نويسنده : سید امیر احمدی ا
.: Copyright © 2013 , All rights reserved iranwwe :.